Toch niet tevreden over uw product? Of is het defect?
Ben je toch niet tevreden met het product of is het defect? Dat is vervelend en daarom helpen wij jou graag. Dit mag je als klant ook van ons verwachten. Wat dat precies is, zetten we graag voor je op een rijtje:
- 'Daarom' accepteren we ook als reden
- 30 dagen bedenktermijn op voorraadproducten
- Minimaal 1 jaar garantie op al onze producten
- Bij retour: je geld binnen 7 werkdagen terug
- Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen 3 werkdagen weer een werkend product in huis
Toch niet blij met de aankoop? Dan kun je het product in nieuwstaat en in de originele verpakking binnen dertig dagen terugsturen.
Retourvoorwaarden
- Verpak het product goed en voeg een kopie van de pakbon/factuur bij het pakket.
- De producten dienen onbeschadigd en in nieuwstaat retour te komen.
- De producten dienen compleet, incl. accessoires en handleidingen en in de originele productverpakking teruggestuurd te worden.
- Ook de productverpakking dient onbeschadigd te zijn.
- De producten in productverpakking dienen vervolgens verpakt te worden in een transportdoos, stevig inpakpapier of noppenfolie, alvorens deze worden verzonden (dus nooit enkel in de productverpakking verzenden).
- De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.
- Bij het retourneren van een bureaustoel of kruk, kun je er ook voor kiezen om deze persoonlijk bij ons langs te brengen. Wij zorgen dan voor een nieuwe verpakking van het product.
Voorbeeld retourneren
Heb je bijvoorbeeld een ergonomisch toetsenbord gekocht? Dan kun je deze uitpakken, aansluiten en testen. Daarbij kun je achterhalen of het toetsenbord aan jouw wensen voldoet. Ben je niet tevreden? Dan kun je het artikel binnen 30 dagen retour sturen. Het artikel dient bij retour compleet, niet zichtbaar gebruikt of beschadigd te zijn. Hierbij heb je de mogelijkheid om het product op een verantwoordelijke manier te testen. Bij duidelijke gebruikssporen, op bijvoorbeeld de toetsen van het toetsenbord, kunnen wij waardevermindering in rekening brengen.
Ons advies is om het te retourneren product in een extra verpakking te plaatsen, zodat de originele verpakking niet beschadigd tijdens het transport. Het product dient op een dusdanige manier verpakt te zijn, dat de kans op beschadigingen zo klein mogelijk is. Mocht het product onzorgvuldig verpakt zijn en daardoor zijn beschadigd? Dan komen de kosten voor de her-verpakking en/of reparatie voor jouw rekening. Hierbij zal een gepaste waardevermindering op het aankoopbedrag toegepast worden.
Retour bij defect binnen garantietermijn
Als een product binnen de garantietermijn kapot gaat heb je natuurlijk recht op vervanging dan wel reparatie van het artikel. Het kapotte product dient wel eerst retour gestuurd te worden ter beoordeling.
Wil je een product retour sturen omdat het defect is? Meld dit dan eerst aan via de website of via info@ergo2go.nl
- Je ontvangt van ons een reactie en een antwoordnummer om het defecte artikel gratis te retourneren.
- Wij testen bij ontvangst het product en informeren jou over de vervanging of reparatie.
- Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen 3 werkdagen weer een werkend product in huis.
Retour speciaal voor jou besteld meubilair
Let op: speciaal voor jou besteld meubilair is uitgesloten van retour. Dit omvat meubilair dat niet op voorraad is en speciaal voor jou is besteld bij onze leverancier. Wij kunnen dit meubilair helaas niet retourneren of ruilen, tenzij het beschadigd of defect is bij aankomst. Dit geldt ook voor meubilair dat op maat is gemaakt of is aangepast aan jouw specifieke wensen.
We raden je aan om zorgvuldig te controleren of het meubilair voldoet aan jouw wensen en specificaties voordat je de bestelling plaatst. Als je twijfelt over de geschiktheid van een product, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie of advies. We zijn er om je te helpen bij het maken van de beste keuze voor jouw behoeften.
Retouradres
Retour te sturen producten voorzie je van een kopie van de pakbon of rekening en kunnen vervolgens naar het onderstaande adres gestuurd worden:
Ergo2Go BV
Afdeling RMA
Baileybrugweg 9
4941 TB Raamsdonksveer
Heb je een klacht of ben je ontevreden?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
- info@ergo2go.nl
- Tel: 088-2624400
- Ergo2go BV:
- Baileybrugweg 9, 4941 TB Raamsdonksveer
Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 1-2 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ergo2Go BV bij is aangesloten.